Sunday, August 14, 2011

Aku Redha Dengan Dugaanmu...

sepanjang hidupku inilah dugaan paling berat yang terpaksa aku tempuhi. aku tak pernah jangka perkara ini akan terjadi keatas diriku... putus tunang tiada dalam kamus fikiranku selama ini.. inilah dinamakan takdir.. aku anggap ini semua pengajaran bagi diriku dan mungkin ada hikmah di sebaliknya... tapi perasaan sedih, kecewa masih lagi ada dalam hatiku... mahunya aku tidak kecewa, pertunangan yang baru menjangkau 3 bulan diakhiri dengan airmata... , Allah saja yang tahu betapa peritnya hatiku menanggung semua ini... pengorbanan aku, kasih sayang aku sia-sia saja.... tak apalah biar Allah saja yang balas segala perbuatannya.... 

disaat-saat aku sedih, kecewa nasib baik aku ada family, mak ayah yang tersayang, sahabat terbaikku, makcik pakcikku yang banyak memberi aku semangat untuk teruskan hidup ini.... terima kasih u all.... love so much... muuahhhxxx.... 

kini semua tinggal kenangan :-

4/10/2007 : Permulaan Cinta Kami
3/07/2010 : Pertunangan Kami
25/11/2010 : Putus Tunang
 

No comments:

Post a Comment