Sunday, August 14, 2011

MaLaM YaNg SuNyi :'(


kenapa aku terasa amat sunyi malam ini....
terasa mahu menangis di kala ini....
kenapa harus aku mengingatimu lagi....
kenapa.......

susahnyer mahu melupakan orang yang pernah kita sayang sepenuh hati....
aku nak melupakan dia....
aku tak nak ingat kenangan bersama dia.....
aku tak nak ingat janji-janji dia.....

janji-janjimu untuk membuatku permaisuri hatimu....
janji yang tinggal janji....
kenapa harus buat ku begini....
kenapa.......

" selamat tinggal kawanku....
  tak mudah aku pergi...
  bila wajahmu sentiasa di hati ini...
 
  dan memang bukan mudah untukku menerima hakikat...
  dalam hidup ini sentiasa tersekat...
  apa yang ku harapkan.....
  kasih sayang yang suci murni...
  tetapi semuanya hilang setelah kau pergi...
  dulu hari.. hariku berwarna warni...
  kini kian mendung.. kian tinggalkan satu memori...
  jangan2 lepaskan genggamnku ini..
  hidupku hanya bermakna jika kau di sini...
  mana janji mana erti
  kenapa gembiraku kini menjadi sepi...
  musnah segala apa yang ku impikan..
  tetapi ku tetap tabah...
  kerana tuhan yang menentukan..
  kau tetap pergi apakan daya...
  walaupun aku cuba sedaya upaya...
  kuharapkan sesuatu yang kekal..
  namun terpaksa ku melepaskanmu..
  selamat tinggal...

  selamat tinggal kawanku....
  tak mudah aku pergi...
  bila wajahmu sentiasa di hati ini...

  tiada ertinya kau tinggalkan aku....
  sedangakn teramat ku megasihi dirimu...
  cuba ingat semua yang pernah kita lalui..
  sayang tukarlah fikiranmu kembali...
  ku tak mahu hidup tanpamu disisi...
  hanya kau seorang yang pernah aku kasihi..
  jangan pergi.. jangan pergi...
  jangan tinggalkan aku begini...
  jika aku yang kau cintai...
  kenapa semua ini...
  kenapa semua ini...
  mengapa semua ini...
  jika aku yang kau cinta...
  mengapa semua ini..

  kenapa semua jadi begini..
  kenapa...
  oo.. mengapa...

  jangan pergi...
  jangan tinggalkan aku begini...

  selamat tinggal kawanku....
  tak mudah aku pergi...
  bila wajahmu sentiasa di hati ini..."

  petikan dari lagu selamat tinggal...:'(

No comments:

Post a Comment